Mortal Online 2 pokazuje system walki…
… a przy okazji startuje dzisiaj (wieczorem) z zamkniętymi Alfa Testami, które będą skupione właśnie na systemie walki.
Całość będzie przypominać typowy sieciowy deathmatch nastawiony na rozpierduchę. Zgromadzony feedback pomoże później ulepszyć potyczki i zaimplementować niezbędne poprawki.
Ale z tego, co widzimy na gameplay’ach – jest dobrze. Widać znaczny progress w stosunku do Mortal Online. Nie tylko, jeśli chodzi o animacje.
Najważniejsze jednak, że Mortal Online 2 – podobnie jak oryginał – wciąż będzie pierwszoosobowym MMORPG z hardkorowymi zasadami (full loot w przypadku śmierci) i sandboxową rozgrywką bez głupich questów oraz liniowości.
Mortal Online 2 jeszcze w tym roku ma zadebiutować na Stemie (Early Access).
https://www.mortalonline2.com/
Aha, zapomniałem. Wstęp do Closed Alphy nie jest prostą sprawą. Albo specjalna wejściówka od twórców, albo zakup paczki za 150 dolarów.
Całość będzie przypominać typowy sieciowy deathmatch nastawiony na rozpierduchę. Zgromadzony feedback pomoże później ulepszyć potyczki i zaimplementować niezbędne poprawki.
Ale z tego, co widzimy na gameplay’ach – jest dobrze. Widać znaczny progress w stosunku do Mortal Online. Nie tylko, jeśli chodzi o animacje.
Najważniejsze jednak, że Mortal Online 2 – podobnie jak oryginał – wciąż będzie pierwszoosobowym MMORPG z hardkorowymi zasadami (full loot w przypadku śmierci) i sandboxową rozgrywką bez głupich questów oraz liniowości.
Mortal Online 2 jeszcze w tym roku ma zadebiutować na Stemie (Early Access).
https://www.mortalonline2.com/
Aha, zapomniałem. Wstęp do Closed Alphy nie jest prostą sprawą. Albo specjalna wejściówka od twórców, albo zakup paczki za 150 dolarów.