Gra zarabia więcej niż Blade & Soul, GW2 i Aion razem wzięci...
Nie ma kryzysu, nie ma problemu. Pandemia corona-wirusa polepszyła sytuacje Lineage 2.
Przychody pod koniec 2019 roku wzrosły o 72%, a zysk netto o 263%. Największa w tym zasługa dwóch produkcji z rodzinki Lineage (Lineage M oraz Lineage 2M), które stanowiły 77% wszystkich zarobionych pieniążków przez firmę.
Mobilne wersje Lineage M i Lineage 2M zarobiły w sumie (449 mln dolarów), z kolei pecetowe odsłony tych gier (dzięki emulatorowi Purple) 60 miliardów Wonów (50 mln dolarów).
86% wygenerowanych przychodów pochodzi z rynku południowokoreańskiego. Reszta pieniążków popłynęła z Japonii, Tajwanu, Europy oraz Ameryki Północnej.
Warto dodać, że sam Lineage 2M (340 miliardów Wonów – 280 milionów dolarów) zarobił trzy razy więcej niż Lineage 1, Lineage 2, Aion, Blade & Soul oraz Guild Wars 2 razem wzięci (112 miliardow Wonów – 90 milionów dolarów).
Mobile > PC
Przychody pod koniec 2019 roku wzrosły o 72%, a zysk netto o 263%. Największa w tym zasługa dwóch produkcji z rodzinki Lineage (Lineage M oraz Lineage 2M), które stanowiły 77% wszystkich zarobionych pieniążków przez firmę.
Mobilne wersje Lineage M i Lineage 2M zarobiły w sumie (449 mln dolarów), z kolei pecetowe odsłony tych gier (dzięki emulatorowi Purple) 60 miliardów Wonów (50 mln dolarów).
86% wygenerowanych przychodów pochodzi z rynku południowokoreańskiego. Reszta pieniążków popłynęła z Japonii, Tajwanu, Europy oraz Ameryki Północnej.
Warto dodać, że sam Lineage 2M (340 miliardów Wonów – 280 milionów dolarów) zarobił trzy razy więcej niż Lineage 1, Lineage 2, Aion, Blade & Soul oraz Guild Wars 2 razem wzięci (112 miliardow Wonów – 90 milionów dolarów).
Mobile > PC